פרסומי התחדשות עירונית ותמ"א 38



מרץ20
האם המבצע של חברת גינדי משפיע לטובה על שוק תמ"א 38?
גלובס

מאמץ השיווק של גינדי שנעשה בשבועות האחרונים כולל הפרסום בטלויזיה, עורר את המודעות בציבור לנושא חיזוק המבנים במסגרת תמ"א 38. על פי השיטה של גינדי בחלוף 90 יום מאז תחילת המבצע, ייבחרו הפרויקטים שגינדי תבחר לממש. כל יתר ההצעות יישארו למעשה מוכנות ליזמים אחרים, מכיוון שהתנאי של חברת גינדי היה שכל בניין שמבקש להתקבל למבצע שלו צריך להציג חתימות של כל הדיירים. לפיכך מדובר על בניינים רבים שהם כבר מאורגנים עם החתימות ויוכלו לפנות ליזמים אחרים. מצד שני יש החוששים כי המהלך של גינדי מעלה את הדרישות של בעלי הדירות אל מול היזמים האחרים. 


למאמר המלא