פרסומי התחדשות עירונית ותמ"א 38



יול17
שיווק של דירות בפרויקטים של תמ"א 38
גלובס
עניין שיווק פרויקטים בתחום של התחדשות עירונית, הוא נושא חשוב ליזמים מאחר והם מלווים פרויקטים כאלה עד להשלמתם ומשקיעים בהם את מיטב כספם. יזמים אלה פועלים בתחום השונה מאוד מהתחום בו פועלים יזמי נדל"ן רגילים, מכיוון שהם למעשה נותנים שירותים ללקוחותיה. אם מדובר בשירותי בנייה, שירותי תכנון, שירותי אדריכלות ועוד. היזם צריך לגלם את ההוצאות האלה עבור כל השירותים במחיר הדירות כדי להגיע למצב שתהיה לו כדאיות כלכלית לבצע את הפרויקט, כך מסביר אסף ניר, מנהל השיווק של חברת גלים העוסקת בתמ"א 38, בעיקר תל אביב, הרצליה, רעננה, רמת השרון. חברת גלים הפועלת בתחום התמ"א כבר 6 שנים ולאור הגידול במספר הפרויקטים שהיא מבצעת בשנתיים האחרונות, היא החליטה לשכור את שירותיה של חברת קאסה בעיר אשר תלווה את הפרויקטים לאורך כל הדרך, החל מהשלבים של הניתוח העיסקי ועד לשלבים של הביצוע והמכירה. את המהלך הזה יזמו בחברת גלים לאחר שהתרשמו שיש ערך מוסף עבורם כאשר חברת השיווק יודעת לבצע ניתוחים מורכבים ולהבין את המגמות בשוק התמ"א, כדי ללמוד על רמות המחירים ועל הביקושים במרכז הארץ ובפריפריה. לדוגמא מציינים את הפרויקט במתחם האילנות בעיר הרצליה, בהם נבנו 24 יחידות דיור חדשות בנוסף ל-48 הדירות הקיימות. הניתוח של חברת השיווק גרמה לכך שהמכירה של הדירות החלה כבר בשלב של תחילת העבודות, לאחר שהייתה הבנה שמדובר בעיקר בקהל של משפרי דיור.
למאמר המלא