פרסומי התחדשות עירונית ותמ"א 38



יול9
ועידה בנושא שיווק להתחדשות עירונית
גלובס
השבוע נערך כנס בנושא שיווק התחדשות עירונית. מוטי ויזל, מנכ"ל ובעלי מכון המחקר לייעוץ אסטרטגי vcell, טען כי תחום תמ"א 38 עבר משלב האופוריה לשלב ההפנמה, וסיפר על ממצאי מחקר שחברתו ערכה בנושא תפיסות הדיירים את תמ"א 38. השיקול המכריע בעיני הדייר בנושא תמ"א 38 הוא הכדאיות הכלכלית, ולא כמו בעבר ההיבט הביטחוני. בנוסף, מרבית הציורים מעדיף פרויקטים של תמ"א 38/2, הריסה ובנייה מחדש, על פני פרויקטים של תמ"א 38 חיזוק מבנים. דן גינגיס, מנהל חטיבת אלדר SOHO, סיפר כי האתגר הגדול הוא איך לשווק בניין קיים ולא אטרקטיבי כסינדרלה בתקציב שיווק זעיר. לדבריו, יש להתמקד בפעולות שיווק זולות, כגון שיתופי פעולה מקומיים עם דמויות בסביבת הפרויקט, מבצע של חבר מביא חבר ועוד.
למאמר המלא