ברוכים הבאים לפורום תמ"א 38

מנהלת הפורום - עו"ד נטלי עברון, משרד שטייף עברון סידס בורוכוב 

משרד עורכי הדין שטייף עברון סידס בורוכוב, הינו משרד עורכי דין המתמחה בין היתר התמחות "בוטיקית" בתחום הנדל״ן וההתחדשות העירונית, בדגש על ייצוג דיירים בלבד. 
המשרד הינו חלוץ לעסוק בתחום "ההתחדשות העירונית" בכלל ותמ"א 38 על סוגיה השונים בפרט בהובלתו של עו"ד רפאל גרוס (מי ששימש כיועמ"ש של שיכון ובינוי 35 שנה) ועו"ד נטלי עברון. 
למשרד ניסיון רב בכל הקשור להוצאתם אל הפועל של עשרות רבות של פרויקטים מסוג זה ברחבי הארץ.
בעת האחרונה קיימת תנופה אדירה בכל התחום של התחדשות עירונית בארץ. 
 
הליווי המשפטי הוא חלק משמעותי מרכזי וקריטי בפרויקט התמ"א - עורך הדין הוא הדמות שמלווה ומפקחת לכל אורך הדרך בכל אחד משלבי הפרויקט. ניתן לפנות למשרד בטלפון 072-3934277.

הדומיננטיות והמעורבות של עורכי דין אקטיבים היא ההבדל בין פרויקט מצליח ומהיר לבין פרויקט שיכול שלא להתקדם בקצב בו כולנו היו מעוניינים.

הפרות מצד הקבלן
תגובה אחרונה 27 דצמ 2020 15:20 ע"י עו"ד נטלי עברון - מנהלת הפורום. 1 תגובות.
גרסה להדפסה
מיון:
הקודםהקודם הבאהבא
מחבר הודעות
ישראל

--
12 דצמ 2020 12:54
  • צטט
  • הגב
שלום רב,
אתמול בצהריים בזמן שהפועלים עבדו בבניין שמנו לב שאין זרם מים בברז, פנינו למנהל העבודה והוא ביקש לבדוק את הברז מים הראשי, לאחר שבדקנו וראינו שהכל פתוח מצאנו כי הצינור מים המחובר לשעון הראשי (של הקבלן) נוזל וכנראה מסיבה זו אין לחץ מים בברז.
מנהל העבודה אמר שיפנה לאינסטלטור של הפרויקט ויחזור אליינו, לאחר מס׳ שעות פניתי למנהל העבודה והוא אמר שהוא לא מצליח להשיג את האינסטלטור ושיטפלו בזה רק ביום ראשון!
הסברתי לו שלא יתכן ולא הגיוני בכלל להשאיר אותנו ללא מים כל הסופש!!
אך הוא טען שאין מה לעשות.
בחוזה כתוב שניתוקי מים חשמל ותקשורת יעשו רק בשעות עבודתו של הקבלן בבניין.
חשוב לציין שהפועלים חתכו את כל כבלי התקשורת בבנין ואין לנו אינטרנט כבר למעלה מחודש ימים!
בנוסף הפועלים משאירים הרבה מאוד מפגעים בסיום יום העבודה.
העורכת דין מטעם הדיירים לא מטפלת בעניין למרות מס׳ פניות, הקבלן לא עונה כלל והיזם אומר שנדבר עם המנהל עבודה ונסביר לו את המצב.
מה ניתן לעשות במצב שכזה? זה הפך להיות בלתי ניסבל.
האם ניתן לדרוש פיצוי בגין ההפרות הנ״ל? במידה וכן, איך עושים זאת?
תודה מראש
עו"ד נטלי עברון - מנהלת הפורום

--
27 דצמ 2020 15:20
  • צטט
  • הגב
שלום ישראל,

אני מניחה ומבינה שהמצב לא נעים.

יש לפנות אל הקבלן במכתב שינוסח ע"י מי שמייצג את הדיירים בבניין ובניסיון לפתור את המחלוקות.

כמובן שיש לבדוק את ההסכם ולראות מה הוא אומר לגבי שיבושים שכאלה.

בהצלחה,
נטלי
משרד עו"ד שטייף עברון סידס בורוכוב, ניתן לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל Nataly.evron@sesblaw.com או בטלפון 072-3934277 .
*אין לראות באמור ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לעו"ד לפגישת יעוץ לקבלת ייעוץ משפטי פרטני*


תגובה מהירה
toggle
שם משתמש:
נושא:
גוף:
קוד אבטחה:
CAPTCHA image
Enter the code shown above in the box below

שלח
Active Forums 4.3

אין לראות במידע ובחומרים המפורסמים בפורום, לרבות התייחסות, תגובות, תשובות ופרסומי הנהלת הפורום משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, ו/או חוות דעת משפטית או מקצועית כלשהי. בכל מקרה יש להתייעץ עם עו"ד על מנת לקבל ייעוץ המותאם לנסיבות המיוחדות ולנתוני המקרה הספציפי וכל מקרה יש לבחון לגופו. אין בכתבה זו כדי ליצור יחסי עו"ד-לקוח בין הקוראים לבין הכותב או משרדו. אין להסתמך על מידע המפורסם בפורום לצורך קבלת החלטות כלשהן, לרבות בנושאים מקצועיים, משפטיים, קנייניים, תכנוניים, הנדסיים, אישיים או כספיים. אין לראות במידע המפורסם בפורום משום ייעוץ משפטי או מקצועי אחר.